Polityka ochrony prywatności

Wprowadzenie

HomeAway szanuje Twoje prawo do prywatności i poważnie traktuje jej ochronę.  HomeAway dba o bezpieczeństwo danych osobowych, które nam przekazujesz.  W niniejszej Polityce ochrony prywatności wyjaśniamy, kim jesteśmy; jak zbieramy, wykorzystujemy i udostępniamy Twoje dane osobowe; jak możesz zarządzać przekazanymi nam informacjami i wykonywać przysługujące Ci prawa w zakresie ochrony prywatności, a także jak chronimy Twoje informacje.  Niniejsza Polityka ochrony prywatności dotyczy korzystania przez nas z wszelkich danych osobowych, które zbieramy od Ciebie za pośrednictwem naszych usług online, w tym Witryny, Aplikacji i interfejsów API do rezerwacji online (tzn. narzędzi do rezerwacji online używanych przez naszych partnerów i Właścicieli) („Usługi Online”), lub które nam przekazujesz w dowolny inny sposób (łącznie „Usługi”). 

Czym zajmuje się HomeAway?

HomeAway zapewnia miejsce do zawierania transakcji online osobom, które poszukują obiektów do wynajęcia krótkoterminowo na czas wakacji oraz które oferują obiekty do wynajęcia.  Stosowne oferty można zamieszczać za pośrednictwem naszych Usłg Online.  Nasz dział obsługi klienta pomoże Ci w rozwiązaniu wszelkich problemów dotyczących wynajmu i rezerwacji, w tym skarg. 

Zgodnie z niniejszą Polityką ochrony prywatności termin „Właściciel” oznacza właściciela, zarządcę lub oferującego wynajem obiektu, który w ramach naszych Usług Online już prezentuje lub jest w trakcie zamieszczania oferty co najmniej jednego obiektu.  Termin „Podróżny” oznacza użytkownika, który korzysta z witryny, aby znaleźć obiekty do wynajęcia.

Podstawowe rzeczy, które należy wiedzieć o tym, jak korzystamy z Twoich informacji:

  • Wykorzystujemy Twoje informacje (i informacje o osobach, które z Tobą podróżują) na potrzeby dokonywania rezerwacji turystycznych.
  • Oznacza to, że m. in. udostępniamy informacje dotyczące Twojej rezerwacji naszym Partnerom lub Właścicielom, aby mogli zrealizować Twoją rezerwację.
  • Ponadto angażujemy zewnętrznych dostawców, którzy świadczą usługi lub wykonują określone funkcje w naszym imieniu.
  • Jeśli zdecydujesz się na otrzymywanie informacji marketingowych, będziemy Cię informować o różnych ofertach specjalnych, które mogą być dla Ciebie interesujące, w tym o naszych programach lojalnościowych. Możesz w dowolnej chwili, za pośrednictwem Centrum preferencji naszego portalu obsługi klienta, zrezygnować z otrzymywania takich informacji () lub zrezygnować z subskrypcji, zgodnie z instrukcjami przekazanymi w naszej korespondencji.
  • Możesz skontaktować się z nami w sprawie aktualizacji Twoich danych lub uzyskania do nich dostępu za pośrednictwem naszego portalu obsługi klienta lub za pomocą informacji kontaktowych podanych w sekcji Kontakt z nami.
  • Korzystamy z takich informacji takich jak informacje z plików cookie, aby zwiększyć komfort korzystania z naszych Usług Online, otrzymywać informacje analityczne ułatwiające nam ogólne doskonalenie naszych Usług, zbierać informacje o interesujących Cię celach wyjazdów oraz wyświetlać Ci reklamy związane z podróżami, które mogą być dla Ciebie przydatne.
  • Co pewien czas, zazwyczaj po kontakcie z nami, prosimy o wypełnienie ankiety, aby sprawdzić, czy zrobiliśmy dla Ciebie wszystko, co możliwe.
  • Administratorem Twoich danych osobowych jest HomeAway UK Limited. Jeśli korzystasz z naszych Usług poza Stanami Zjednoczonymi, Twoje informacje mogą być przesyłane do Stanów Zjednoczonych, gdzie znajdują się nasze serwery i działa centralna baza danych, oraz w Stanach Zjednoczonych przechowywane i przetwarzane. Możesz mieć pewność, że podejmujemy odpowiednie kroki, aby chronić Twoją prywatność i Twoje bezpieczeństwo.

Zalecamy dokładne zapoznanie się z treścią niniejszej Polityki ochrony prywatności.  Jeśli jednak chcesz tylko przejść do określonej sekcji niniejszej Polityki ochrony prywatności, możesz kliknąć odpowiednie łącze w menu.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub zastrzeżenia dotyczące korzystania przez nas z Twoich danych osobowych, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem naszego portalu do obsługi klientów, do którego łącze znajduje się w sekcji „Kontakt z nami” na końcu niniejszej Polityki ochrony prywatności.

Łącza zewnętrzne

Jeśli nasze Usługi Online zawierają łącza do innych witryn internetowych lub Aplikacji, to te witryny lub aplikacje nie są objęte niniejszą polityką ochrony prywatności. Warto zatem zapoznać się z politykami ochrony prywatności opublikowanymi w tych innych witrynach i aplikacjach, aby zrozumieć obowiązujące w ich przypadku procedury zbierania, wykorzystywania i ujawniania danych osobowych.

Jakie dane osobowe zbieramy i dlaczego?

Dane osobowe, które możemy zbierać na Twój temat, dzielą się ogólnie na następujące kategorie:

  • Informacje, które przekazujesz nam bezpośrednio

    Możemy poprosić Cię o przekazanie nam pewnych danych osobowych bezpośrednio. Możemy na przykład poprosić Cię o podanie takich informacji kontaktowych, jak imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail, jeśli są nam one potrzebne, aby:

    • zarezerwować dla Ciebie usługi turystyczne;
    • założyć lub zarejestrować Ci konto u nas;
    • wykonać dla Ciebie zamówione usługi i przekazać Ci informacje, o które nas prosisz, na przykład szczegółowe informacje o rezerwacji;
    • móc się z Tobą szybko skontaktować w nagłych wypadkach;
    • aktualizować informacje o uczestnictwie w programach lojalnościowych;
    • zapisać Cię do subskrypcji naszej korespondencji marketingowej lub
    • przesłać Twoje zapytania.

Musisz także podać nam swoje dane rozliczeniowe (w tym numer karty kredytowej, imię i nazwisko posiadacza karty oraz data ważności), aby uregulować płatność.

Możesz również podawać informacje o innych osobach podróżujących w ramach Twojej rezerwacji i o swoich preferencjach marketingowych oraz w ramach badań opinii lub konkursów. Zakładając konto, podajesz nazwę/identyfikator użytkownika oraz hasło.  

Twoje dane osobowe mogą ponadto zostać powiązane z Plikami Cookie, aby umożliwić poprawne funkcjonowanie naszych Usług Online, przechowywać historię Twoich wyszukiwań w naszych Usługach Online oraz zbierać informacje o sposobie korzystania przez Ciebie z naszych Usług Online.  Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką dotyczącą plików cookie.

Jeśli jesteś pracownikiem firmy będącej naszym klientem, dostawcy lub innego partnera biznesowego (na przykład Właściciela lub biura podróży), mogą być też zbierane inne informacje takie jak informacje o pracodawcy, numer identyfikacyjny pracownika i inne potrzebne informacje.  

W przypadku Właścicieli mogą być zbierane dodatkowe dane osobowe na potrzeby zamieszczenia oferty obiektu lub komunikacji z użytkownikiem lub Podróżnym oraz podczas podawania informacji o rachunku bankowym do przetwarzania płatności.

Szczególne kategorie danych osobowych

Niektóre rodzaje danych osobowych, takie jak numery oficjalnych dokumentów tożsamości oraz informacje dotyczące wyznania, stanu zdrowia lub preferencji seksualnych, są uważane za wrażliwe i wymagają dodatkowej ochrony na mocy obowiązujących przepisów. Ograniczamy okoliczności, w których możemy zbierać wrażliwe dane osobowe, istnieją jednak poniższe wyjątki:

  • Informacje dotyczące stanu zdrowia mogą być potrzebne w celu zorganizowania lub zarezerwowania zakwaterowania z odpowiednimi ułatwieniami dostępu.
  • Numery oficjalnych dokumentów tożsamości, takie jak numer paszportu lub prawa jazdy, mogą być wymagane do wynajmu samochodów i rezerwacji innych usług turystycznych.
  • Inne informacje, które możesz podać zależnie od własnego uznania i które mogą być wskazówką lub sugerować takie informacje, jak na przykład wyznanie, stan zdrowia i preferencje dietetyczne.

Dobrowolnie przekazywane informacje o osobach towarzyszących w podróży

Gdy dokonujesz rezerwacji telefonicznie za pośrednictwem naszego zespołu obsługi klienta i gdy w ramach tej rezerwacji chcesz dokonać zakupu dodatkowych produktów turystycznych w imieniu innej osoby, prosimy o podanie danych osobowych tej osoby. Przed przekazaniem nam danych osobowych innych osób należy uzyskać na to ich zgodę. Gdyby osoba towarzysząca Ci podczas podróży chciała sama sprostować lub usunąć informacje o sobie, może skontaktować się z nami bezpośrednio, korzystając z informacji podanych w sekcji „Kontakt z nami” na końcu niniejszej polityki ochrony prywatności.

Informacje, które zbieramy automatycznie

Gdy korzystasz z naszych Usług Online, możemy zbierać określone informacje automatycznie z Twojego urządzenia.  W niektórych krajach, w tym w państwach członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, informacje te mogą być uznawane za dane osobowe w rozumieniu właściwych przepisów prawa ochrony danych.

W szczególności zbieramy automatycznie takie informacje jak np. adres IP, typ urządzenia, unikatowy numer identyfikacyjny urządzenia, typ przeglądarki (np. Firefox, Safari lub Internet Explorer), dostawca usług internetowych (ISP), system operacyjny i operator telekomunikacyjny.  W przypadku użytkowników strony internetowej zbierane są także informacje o ewentualnej stronie internetowej, z której zostali odesłani, albo o później odwiedzonych stronach, a także ogólna lokalizacja geograficzna (np. na poziomie kraju lub miasta).  

Możemy też zbierać inne informacje techniczne, takie jak np. określające sposób interakcji Twojego urządzenia z naszymi Usługami Online, w tym na temat otwieranych stron i klikanych łączy, tj. oglądanych podróży oraz dat i godzin tych czynności.  

Zbieranie tych informacji pozwala nam lepiej zrozumieć zachowanie osób korzystających z naszych Usług Online, a także dowiedzieć się, skąd pochodzą i które treści z naszych Usług Online najbardziej ich interesują.  Wykorzystujemy te informacje na nasze wewnętrzne potrzeby analityczne oraz w celu poprawy jakości i atrakcyjności naszych Usług Online dla osób odwiedzających, np. indywidualnego konfigurowania sposobu działania tych Usług Online, precyzowania Twoich wyszukiwań i wyświetlania Ci reklam, które mogą być dla Ciebie interesujące. Wspomniane informacje zbierane automatycznie służą nam także do zapobiegania nadużyciom i wykrywania ich.

Niektóre z tych informacji mogą być zbierane przy użyciu plików cookie i podobnych technologii śledzenia na zasadach określonych w sekcji „Pliki cookie i podobne technologie śledzenia”.

Informacje, które zbieramy, gdy korzystasz z Aplikacji

Gdy korzystasz z jednej z naszych aplikacji na smartfony, aplikacji na tablet lub aplikacji na inne platformy („Aplikacje”), zbieramy ponadto:
 
Informacje o funkcjach Aplikacji, do których uzyskujesz dostęp i z których korzystasz. Umożliwia to nam identyfikowanie tych obszarów Aplikacji, które cieszą się zainteresowaniem klientów, aby te Aplikacje stale udoskonalać. 

Każda aplikacja wysyła nam unikatowy identyfikator urządzenia („UID”), czyli sekwencję znaków alfanumerycznych, która jest przypisana do danego urządzenia. Identyfikator ten jest używany tylko podczas pierwszego otwarcia aplikacji do potwierdzenia agencjom reklamowym liczby pobrań wynikających z kliknięcia ich banerów i innych narzędzi marketingowych. Jeśli podasz nam adres e-mail, zostanie on powiązany z bieżącym identyfikatorem urządzenia lub identyfikatorem pliku cookie na potrzeby ujednolicenia sposobu działania na różnych urządzeniach.

Jeśli jakakolwiek Aplikacja przestanie reagować lub niespodziewanie się wyłączy, zostanie nam przesłany raport o błędzie. W ten sposób możemy zbadać dany błąd i poprawić stabilność Aplikacji w jej przyszłych wydaniach. W ramach wspomnianych raportów o błędzie Aplikacja przesyła nam m. in. informacje dotyczące typu i wersji urządzenia przenośnego, identyfikatora UID, czasu wystąpienia błędu, używanej funkcji oraz stanu Aplikacji w momencie wystąpienia błędu. Nie wykorzystujemy tych informacji do żadnych innych celów niż zbadanie i usunięcie błędu.

Masz zawsze możliwość kontrolowania tego, jakie informacje wysyła nam Aplikacja. Kontrolę tę możesz sprawować, zmieniając ustawienia Aplikacji lub ustawienia urządzenia przenośnego. Możesz też całkowicie usunąć Aplikację ze swojego urządzenia i uzyskiwać dostęp do naszych usług za pośrednictwem naszej witryny.

Informacje, które uzyskujemy z zewnętrznych źródeł

Czasami legalnie otrzymujemy Twoje dane osobowe od podmiotów stowarzyszonych i partnerów biznesowych oraz z innych niezależnych źródeł zewnętrznych, a następnie dodajemy je do informacji już zebranych na Twoim koncie. Możemy na przykład otrzymywać zaktualizowane dane kontaktowe, takie jak adres e-mail, historię zakupów oraz informacje demograficzne.

Informacje, które zbieramy, gdy komunikujesz się z nami za pośrednictwem następujących metod

Media społecznościowe: Jeśli korzystasz w ramach naszych Usług Online z jakichkolwiek funkcji mediów społecznościowych lub w inny sposób kontaktujesz się z nami za pośrednictwem dostawcy mediów społecznościowych, możemy uzyskać dostęp do informacji o Tobie przez tego dostawcę na mocy jego polityki ochrony prywatności.  Oferujemy na przykład możliwość zarejestrowania się na naszej stronie internetowej za pomocą funkcji „Połącz z Facebookiem”, która umożliwia rejestrowanie się na naszej stronie internetowej przy użyciu danych konta Facebook bez ręcznego wprowadzania wymaganych danych na naszej stronie internetowej. 

Jeśli Twoje konto w mediach społecznościowych zawiera takie informacje, jak Twoje imię i nazwisko, zdjęcie profilowe, płeć, data urodzenia, adres e-mail, miasto lub dzielnica zamieszkania bądź dowolne inne informacje, które zostały tam przez Ciebie dobrowolnie podane, możemy uzyskać do nich dostęp, gdy będziesz korzystać z naszych funkcji mediów społecznościowych. Zależnie od Twoich ustawień ochrony prywatności możemy uzyskiwać dostęp do informacji o Twojej lokalizacji („Dane lokalizacji”), które podajesz u swojego dostawcy mediów społecznościowych, aby przekazywać Ci właściwą dla tej lokalizacji treść.  Nie przechowujemy żadnych danych o Twoich znajomych, z którymi komunikujesz się za pomocą mediów społecznościowych, ani w żaden sposób z nich nie korzystamy.

Od dostawcy mediów społecznościowych możemy też pozyskiwać informacje o korzystaniu przez Ciebie z aplikacji, którą umieszczamy na stronie internetowej tego dostawcy. W związku z tym zachęcamy do zapoznania się z polityką ochrony prywatności dostawcy mediów społecznościowych, z usług którego korzystasz.

Monitorowanie i nagrywanie połączeń: Połączenia (przychodzące i wychodzące) z naszymi zespołami obsługi klienta mogą być nagrywane lub monitorowane na potrzeby kontroli jakości, analiz, ochrony naszych interesów w razie sporów prawnych oraz szkolenia personelu. Nagrania połączeń także podlegają niniejszej Polityce ochrony prywatności.  Wszelkie dane osobowe uzyskane od Ciebie w trakcie połączenia będą traktowane zgodnie z postanowieniami niniejszej Polityki ochrony prywatności.

Pozostała korespondencja online: 

Wszelkie kontakty z nami lub Właścicielami za pośrednictwem naszych Usług Online, na przykład czatu, będą nagrywane i monitorowane na potrzeby kontroli jakości,  ochrony naszych interesów w razie sporów prawnych oraz szkolenia personelu. Informacje te także podlegają niniejszej Polityce ochrony prywatności.  

Jeśli decydujesz się na komunikowanie się z Właścicielem za pośrednictwem naszych Usług Online, Twoje imię i nazwisko oraz inne informacje, które podasz, będą widoczne dla danego Właściciela, aby mógł Ci odpowiedzieć. Taka komunikacja podlega zasadom wskazanym w Regulaminie dla Podróżnych.  

Gry:  Zastrzegamy sobie prawo do oferowania gier w naszych Usługach Online. W ramach takich gier może istnieć możliwość nawiązania łączności z innymi użytkownikami lub podmiotami zewnętrznymi. W takim przypadku wyrażasz zgodę na przekazywanie Twoich danych osobowych w odpowiednim zakresie.

Opinie Podróżnych i Właścicieli

Możemy zbierać opinie zamieszczane przez Podróżnych na temat obiektów, w których się zatrzymali („Opinia Podróżnego”), lub opinie Właścicieli dotyczące pobytu Podróżnego („Opinie Właścicieli”). Opinie Podróżnych są widoczne w naszej Witrynie, podczas gdy Opinie Właścicieli będą ujawniane wyłącznie Właścicielom, którzy otrzymają od danego Podróżnego zapytanie lub żądanie rezerwacji. Zarówno Właściciele, jak i Podróżni muszą przestrzegać Wskazówek dotyczących treści opinii określonych w naszym Regulaminie.  Z Opinii Właścicieli Właściciel może dowiedzieć się więcej o Podróżnym, który skontaktował się z nim, dzięki czemu wzrośnie jego poziom zaufania do naszej platformy. Właściciele muszą przestrzegać Regulaminu dla Właścicieli oraz przepisów prawa właściwego, które mówią m.in. o niewykorzystywaniu żadnych informacji o Podróżnym w celu dyskryminowania go.  Uprzedzamy, że Właściciel może bez naszej wiedzy wywnioskować Twoją tożsamość na podstawie Twojej opinii i skontaktować się z Tobą bezpośrednio.  

Pliki cookie i podobne technologie śledzenia

Wykorzystujemy pliki cookie i podobne technologie śledzenia (łącznie „Pliki Cookie”) do zbierania Twoich danych osobowych i wykorzystywania ich m. in. na potrzeby reklam sprofilowanych pod kątem Twoich zainteresowań.  Dalsze informacje na temat typów plików cookie, z których korzystamy my i nasi dostawcy, tego, dlaczego z nich korzystamy, oraz tego, jak możesz kontrolować pliki cookie, zawiera nasza polityka dotycząca plików cookie.  Możemy łączyć otrzymane od Ciebie informacje z informacjami dotyczącymi Twoich transakcji oraz informacjami, które otrzymamy o Tobie od zewnętrznych dostawców usług działających na nasze zlecenie.  Informacje otrzymane za pośrednictwem Plików Cookie i podobnych technologii mogą umożliwiać nam śledzenie krzyżowe urządzeń i śledzenie ciągu kliknięć użytkownika powiązanego z Plikami Cookie.

Dane osobowe zebrane na Twój temat będą wykorzystywane tylko do celów opisanych w niniejszej Polityce ochrony prywatności lub do celów, które objaśniamy w momencie, gdy zbieramy Twoje dane osobowe.

 

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Możemy ujawniać Twoje dane osobowe następującym kategoriom odbiorców:

  • Spółki z naszej grupy czasami będą udostępniać Twoje dane osobowe naszym spółkom partnerskim w ramach Grupy Expedia. Listę takich spółek wyszczególniono w witrynie expediagroup.com. Pozwala nam to przekazywać Ci, o ile wyrazisz na to ewentualnie wymaganą przepisami prawa zgodę, informacje na temat produktów i usług, zarówno turystycznych, jak i innych, które naszym zdaniem mogą Cię zainteresować. Ponadto jeśli pytasz o rezerwację pobytu w obiekcie wakacyjnym za pośrednictwem innego podmiotu należącego do Grupy Expedia, możemy niekiedy udostępnić liczbę Twoich wcześniejszych podróży (ale bez żadnych innych szczegółów) właścicielowi obiektu wakacyjnego, aby przekonać go do zatwierdzenia przez niego Twojego pobytu. W zakresie, w jakim nasza spółka macierzysta i spółki stowarzyszone uzyskają dostęp do Twoich informacji, muszą przestrzegać procedur, które są co najmniej tak samo rygorystyczne, jak procedury opisane w niniejszej Polityce ochrony prywatności. Muszą oni także podporządkować się wszelkim obowiązującym przepisom regulującym przesyłanie korespondencji reklamowej i co najmniej zamieścić w każdej wysyłanej do Ciebie reklamowej wiadomości e-mail opcję rezygnacji z otrzymywania w przyszłości wszelkiej takiej korespondencji.
  • Zewnętrzni dostawcy usług, którzy wykonują dla nas usługi przetwarzania danych (na przykład obsługują świadczenie Usług Online, udostępniają dostępne w nich funkcje lub pomagają zwiększyć ich bezpieczeństwo) lub którzy w inny sposób przetwarzają dane osobowe na potrzeby rozliczanie kart kredytowych, analiz biznesowych, obsługi klienta, marketingu, rozsyłania ankiet lub zaproszeń do konkursów, dostarczania reklam online sprofilowanych pod kątem Twoich zainteresowań, zapobiegania nadużyciom itp. Jeśli dane są udostępniane zewnętrznym dostawcom usług, zbierają oni tylko informacje niezbędne im do wykonania ich funkcji. Nie wolno im udostępniać tych informacji ani wykorzystywać ich do żadnego innego celu.
  • Partnerzy biznesowi, wspólnie z którymi możemy oferować pewne produkty lub usługi lub których produkty lub usługi możemy oferować w naszych Usługach Online. Możesz się zorientować, kiedy w udostępnienie danego produktu lub usługi jest zaangażowany zewnętrzny partner biznesowy, gdy przy tym produkcie lub usłudze jest wyświetlona jego nazwa (sama lub razem z naszą nazwą). Jeśli zdecydujesz się skorzystać z tych opcjonalnych usług, możemy też w pewnych sytuacjach udostępniać tym partnerom informacje o Tobie, w tym Twoje dane osobowe. Partnerem biznesowym jest na przykład zewnętrzny dostawca programu lojalnościowego, w którym zbierasz punkty poprzez rezerwację.

    Jeśli do naszych Usług Online przekierowano Cię za pośrednictwem hiperłącza z zewnętrznej witryny jednego z naszych partnerów, udostępnimy temu przekierowującemu Cię partnerowi Twoje dane osobowe, informacje dotyczące przeglądania w ramach naszych Usług Online oraz informacje o Twoich zakupach.
  • Dostawcy usług turystycznych, tacy jak hotel, wypożyczalnia samochodów, towarzystwo ubezpieczeniowe, Właściciel oraz ewentualnie dostawcy ofert dodatkowych, koleje i organizatorzy rejsów, którzy będą realizować zarezerwowane usługi turystyczne. Jeżeli jakakolwiek usługa jest świadczona przez takiego zewnętrznego dostawcę usług turystycznych, jest to zawsze zaznaczone w opisie. HomeAway nie kontroluje tych dostawców, a ujawniane im dane osobowe podlegają odpowiednim procedurom bezpieczeństwa i polityce ochrony prywatności dostawcy. Dostawcy usług podróży lub Właściciele mogą się z Tobą w razie potrzeby kontaktować, aby uzyskać dodatkowe informacje o Tobie, ułatwić Ci rezerwację podróży lub odpowiedzieć na przesłaną przez Ciebie wiadomość zgodnie z ich własną niezależną polityką ochrony prywatności.
  • Twój profil online może być widoczny dla innych użytkowników naszych Usług Online, np. Właścicieli. W przypadku Właścicieli w ofertach obiektów mogą być wyświetlane dane statystyczne dotyczące korzystania z portalu, takie jak informacje o szybkości reakcji właścicieli.
  • Dostawcy mediów społecznościowych — korzystając z pewnych funkcji mediów społecznościowych w naszych Usługach Online, udostępniasz informacje danemu dostawcy mediów społecznościowych (na przykład Facebookowi). Udostępniane informacje będą podlegały polityce ochronie prywatności tego dostawcy mediów społecznościowych (w tym także ewentualne dane, które możemy uzyskać od tego dostawcy mediów społecznościowych). Dostawcy mediów społecznościowych powinni mieć na swoich stronach zamieszczone informacje o tym, jak możesz zmodyfikować swoje ustawienia ochrony prywatności.

    Jeżeli połączysz swoje konto HomeAway z kontem u dostawcy mediów społecznościowych, na przykład przez funkcję „Zaloguj się przez Facebook”, możemy udostępniać na platformie tego dostawcy mediów społecznościowych informacje dotyczące korzystania przez Ciebie z naszych usług, jak nasze nagrody i status w programach lojalnościowych, jakie możemy wprowadzić, a także opinie, jakie publikujesz w naszych Usługach Online. Takie informacje mogą być także publikowane w usługach lub na stronach internetowych tego dostawcy mediów społecznościowych. Informacje udostępniane na platformie dostawcy mediów społecznościowych zostaną przyporządkowane do konta u dostawcy mediów społecznościowych, z którym Twoje konto HomeAway zostanie połączone.

    Możesz wyłączyć automatyczne publikowanie takich informacji przez dostawcę mediów społecznościowych, edytując swoje ustawienia ochrony prywatności na koncie u tego dostawcy mediów społecznościowych. Nie przekażemy żadnemu dostawcy mediów społecznościowych numeru Twojego konta HomeAway ani informacji o Tobie. Jeśli połączysz swoje konto HomeAway z kontem u dostawcy mediów społecznościowych, możemy także udostępnić Twoją nazwę użytkownika i zdjęcie profilowe z tego konta u dostawcy mediów społecznościowych innym firmom należącym do HomeAway. Możesz wyłączyć udostępnianie takich informacji, edytując swoje ustawienia ochrony prywatności na stronie tego dostawcy mediów społecznościowych.
  • Wszelkie właściwe organy porządku publicznego, organy nadzoru, instytucje administracji publicznej, sądy lub inne zewnętrzne podmioty, jeśli uznamy, że ujawnienie jest konieczne (i) z tytułu obowiązujących przepisów ustawowych lub wykonawczych, (ii) w celu egzekwowania, ustalenia lub obrony przysługujących nam praw lub (iii) ochrony Twoich interesów lub interesów dowolnej innej osoby. Dotyczy to również właściwych organów podatkowych lub innych władz upoważnionych do pobierania podatków, jeśli istnieje konieczność odprowadzenia podatków przez lub w imieniu Podróżnych lub Właścicieli do tych organów podatkowych zgodnie z Regulaminem świadczenia usług online oraz w celu spełnienia wszelkich uzasadnionych żądań;
  • Jeśli uważamy, że należy przeprowadzić dochodzenie w sprawie działań niezgodnych lub podejrzewanych o niezgodność z prawem, zapobiec takim działaniom lub podjąć inne kroki w ich sprawie; chronić i zabezpieczyć prawa, majątek lub bezpieczeństwo naszej spółki lub tej witryny, naszych klientów lub innych osób, a także w związku z naszym Regulaminem oraz innymi umowami;
  • W związku z transakcją korporacyjną, taką jak zbycie, fuzja, konsolidacja lub sprzedaż aktywów, lub w mało prawdopodobnym przypadku upadłości. W razie jakiegokolwiek przejęcia będziemy informowali nabywcę, że może wykorzystywać Twoje dane osobowe tylko do celów zadeklarowanych w niniejszej Polityce ochrony prywatności.
  • Dowolna inna osoba mająca Twoją zgodę na ujawnienie jej informacji.
  • Nie jesteśmy w stanie wyszczególnić w niniejszej Polityce ochrony prywatności każdego odbiorcy osobno ze względu na ich dużą liczbę i częste zmiany tych informacji. Poszczególne kategorie odbiorców zostały szczegółowo wskazane w podpunktach powyższej sekcji, na przykład dostawcy usług turystycznych, takie jak obiekty, hotele, wypożyczalnie samochodów oraz dostawcy ofert dodatkowych, którzy będą realizować Twoją rezerwację. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących udostępniania danych na zewnątrz, prosimy o kontakt z nami za pomocą informacji podanych na końcu niniejszej Polityki ochrony prywatności.

    Czasami możemy również udostępniać zagregowane lub anonimowe informacje podmiotom zewnętrznym, w tym reklamodawcom i inwestorom. Możemy na przykład podać naszym reklamodawcom liczbę gości odwiedzających naszą witrynę internetową lub najpopularniejsze obiekty i miejsca docelowe wyjazdów wakacyjnych. Te informacje nie zawierają żadnych danych osobowych i są używane na potrzeby opracowywania treści i usług, które naszym zdaniem mogą zainteresować naszych użytkowników.

    Jak korzystamy z Twoich informacji?

    Podstawy prawne do przetwarzania przez nas danych osobowych (tylko osoby odwiedzające z EOG)

    Jeśli jesteś gościem z terenu Europejskiego Obszaru Gospodarczego, podstawy prawne do zbierania i wykorzystywania przez nas danych osobowych opisane w niniejszym Powiadomieniu o ochronie prywatności będą zależały od tego, o jakie dane osobowe chodzi i w jakim konkretnie kontekście zostały one zebrane.  

    Zazwyczaj zbieramy dane osobowe od Ciebie tylko wtedy, (i) gdy potrzebujemy takich danych, aby wykonać zawartą z Tobą umowę, (ii) gdy przetwarzanie leży w naszym prawnie uzasadnionym interesie i nie narusza Twoich praw lub (iii) gdy otrzymaliśmy na to Twoją zgodę.  W niektórych przypadkach jesteśmy zobowiązani prawnie do zbierania danych osobowych od Ciebie, w tym np. wtedy, gdy musimy wykorzystać Twoją historię transakcji, aby wypełnić nałożone na nas przepisami prawa zobowiązania w zakresie sprawozdawczości i podatkowe.

    Jeśli prosimy o przekazanie nam danych osobowych w celu podporządkowania się wymogowi prawa lub wykonania zawartej z Tobą umowy, wyraźnie o tym mówimy w danym momencie i informujemy, czy przekazanie danych osobowych jest obowiązkowe czy nie (a także o ewentualnych konsekwencjach nieprzekazania nam Twoich danych osobowych).  

    Jeśli zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe w naszym prawnie uzasadnionym interesie (lub interesie ewentualnego innego podmiotu), tym interesem jest zazwyczaj funkcjonowanie naszej platformy i komunikowanie się z Tobą stosownie do potrzeb w celu świadczenia Ci usług, potrzeba zapewnienia bezpieczeństwa poprzez weryfikację tożsamości kontaktujących się z nami osób oraz nasz uzasadniony interes ekonomiczny, na przykład podczas odpowiadania na Twoje zapytania, usprawniania działania naszej platformy, podejmowania akcji marketingowych oraz wykrywania nielegalnych działań i zapobiegania im.  Możemy mieć inne prawnie uzasadnione interesy, o których możemy w razie potrzeby informować w stosownym momencie.

    Jak decydujemy o tym, jakie są nasze prawnie uzasadnione interesy biznesowe?

    Przeprowadzamy ocenę w celu sprawdzenia, czy:

    (i) Interes, dla osiągnięcia którego chcemy wykorzystać Twoje dane, jest prawnie uzasadniony (tzn. mamy wyraźną potrzebę biznesową); oraz

    (ii) Twoje prawa do ochrony prywatności nie są nadrzędne wobec tej potrzeby biznesowej. 

    Podczas decydowania o tym, oceniamy potencjalne skutki konkretnego przypadku wykorzystania danych dla Ciebie jako klienta i ponownie porównujemy je z naszymi potrzebami biznesowymi w celu dokonania bilansu. Ponadto stosujemy szereg zabezpieczeń, aby zminimalizować potencjalne ryzyka. 

    Moglibyśmy zatem uznać zbieranie informacji o preferencjach marketingowych klientów realizowane trakcie procesu rezerwacji jako przykład uzasadnionego prawnie interesu biznesowego w odniesieniu do spółki z branży e-commerce, która prowadzi działalność online.  Uważamy, że nie byłaby to nadmierna ingerencja w Twoje prawa do ochrony prywatności, ponieważ dowiadywanie się w przyszłości o naszych produktach i usługach mogłoby być przez Ciebie z pewnością pożądane.  Chcąc jednak chronić Twoje prawa do ochrony prywatności, zawsze dajemy Ci możliwość rezygnacji z otrzymywania tej korespondencji reklamowej — na Twoim koncie, w samej wiadomości e-mail i poprzez nasz dział obsługi klienta. 

    Na mocy powyższych podstaw prawnych wykorzystujemy zebrane informacje, aby:

    • realizować Twoje transakcje, w tym  rezerwowanie obiektu lub hotelu w przypadku Podróżnych albo wskazanie oferty w przypadku Właścicieli;
    • przekazywać Ci potwierdzenia planowanych podróży i ważne aktualizacje informacji na ich temat (pocztą elektroniczną lub SMS-em);
    • weryfikować Twoją tożsamość na potrzeby zapobiegania nadużyciom;
    • zarządzać Twoim kontem, włącznie z rozliczaniem płatności;
    • ogólnie się z tobą komunikować, zwłaszcza w razie zmian w rezerwacji; 
    • świadczyć usługi obsługi klienta związane z Twoją rezerwacją i odpowiadać na Twoje ewentualne zapytania;
    • ułatwić Ci komunikację z Właścicielem;
    • mierzyć zainteresowanie naszymi produktami, usługami i funkcjami strony internetowej oraz je ulepszać;
    • informować Cię o naszych ofertach specjalnych, kuponach, konkursach oraz produktach i usługach turystycznych, które mogą Cię interesować. Możesz otrzymywać te informacje w formie wiadomości e-mail, listu lub reklam na zewnętrznych stronach internetowych, w tym poprzez media społecznościowe;
    • w inny sposób dostosowywać do Twoich potrzeb działanie tej witryny lub Aplikacji;
    • nagradzać Cię w ramach ewentualnego programu lojalnościowego, na udział w którym się zdecydujesz (może to być zarówno nasz program, jak i zewnętrzny);
    • uzyskiwać od Ciebie informacje, w tym w formie wyrażanych przez Ciebie opinii i wypełnianych ankiet;
    • przeprowadzać analizy statystyczne na temat korzystania z naszej witryny i Aplikacji oraz oferowanych przez nas usług, aby usprawniać każdy aspekt naszej działalności;
    • chronić przysługujące nam jako spółce prawa, w tym na przykład naszą własność intelektualną;
    • rozstrzygać spory, pobierać opłaty lub rozwiązywać problemy;
    • zapobiegać potencjalnie zabronionym lub nielegalnym działaniom; 
    • egzekwować nasz Regulamin; oraz
    • realizować inne cele, które wskazujemy w momencie zbierania.

    Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz dalszych informacji dotyczących podstaw prawnych, w oparciu o które zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe, możesz skontaktować się z nami za pomocą informacji podanych na końcu niniejszej Polityki ochrony prywatności.

    Jak chronimy Twoje dane osobowe?

    Chcemy, aby nasze Usługi Online dawały poczucie bezpieczeństwa podczas rezerwowania w nich usług turystycznych oraz dokładamy wszelkich starań, aby skutecznie chronić zbierane przez nas informacje. Chociaż żadne Usługi Online nie mogą dać gwarancji całkowitego bezpieczeństwa, to wdrożyliśmy jednak odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić ochronę danych osobowych, które zbieramy i przetwarzamy na Twój temat.  Przykładowo korzystamy z szyfrowania Twoich wrażliwych danych osobowych zanim zostaną one przesłane pomiędzy Twoim systemem a naszym, a także z zapór i systemów wykrywania włamań, aby zapobiegać uzyskiwaniu dostępu do Twoich informacji przez osoby do tego nieupoważnione.  Ponadto do danych osobowych mają dostęp tylko upoważnieni pracownicy i mogą z nich korzystać wyłącznie w zakresie swoich obowiązków służbowych.  

    Transgraniczne przekazywanie danych

    Twoje dane osobowe mogą być przekazywane do krajów innych niż państwo, w którym przebywasz, w tym także poza teren EOG, i tam przetwarzane.  W krajach tych mogą obowiązywać inne przepisy prawa w dziedzinie ochrony danych niż w Twoim kraju (w niektórych przypadkach mogą być mniej rygorystyczne).

    Serwery naszych Usług Online są ulokowane w Stanach Zjednoczonych, a firmy z naszej grupy i zewnętrzni usługodawcy prowadzą działalność na całym świecie.  Oznacza, to że gdy zbieramy Twoje dane osobowe, mogą one być przetwarzane przez nas w dowolnym z tych państw.

    Zastosowaliśmy odpowiednie środki, aby Twoje dane osobowe były chronione zgodnie z niniejszą Polityką ochrony prywatności, gdy zostaną przekazane poza EOG.  Przekazywanie jakichkolwiek danych między podmiotami z naszej grupy podlega umowom w ramach grupy, które zawierają rygorystyczne warunki przekazywania danych zatwierdzone przez Komisję Europejską (standardowe klauzule ochrony danych) i nakazują wszystkim podmiotom z grupy ochronę przetwarzanych przez nich danych osobowych z EOG zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych Unii Europejskiej.  

    Dbamy o to, aby każdy nasz zewnętrzny dostawca usług, któremu przekazujemy dane, chronił Twoje dane osobowe, stosując odpowiednie zabezpieczenia.  Mechanizmami oceny, czy stopień ochrony jest odpowiedni, mogą być: (i) odpowiedni status państwa, tzn. to, czy Komisja Europejska uznaje dane państwo za „odpowiednie”, ponieważ obowiązują w nim przepisy prawa podobne do przepisów prawa obowiązującego w Unii Europejskiej, (ii) standardowe klauzule umowne lub (iii) Tarcza Prywatności UE-USA i Szwajcaria-USA.

    Zatrzymywanie danych

    Zatrzymujemy dane osobowe, które zbieramy od Ciebie, jeśli mamy trwałą i uzasadnioną prawnie potrzebę biznesową, aby to robić (na przykład wykonanie zamówionej przez Ciebie usługi lub spełnienie ciążących na nas wymogów prawnych, podatkowych lub sprawozdawczych).  

    Jeśli nie mamy trwałej i uzasadnionej prawnie potrzeby biznesowej, aby przetwarzać Twoje dane osobowe, usuniemy Twoje dane lub je zanonimizujemy, jeśli usunięcie nie będzie możliwe (na przykład dlatego, że Twoje dane osobowe zostały zapisane w archiwalnych kopiach zapasowych). Przeniesiemy wtedy Twoje dane osobowe do bezpiecznego miejsca i uniemożliwmy ich jakiekolwiek przetwarzanie, dopóki nie będzie możliwe ich usunięcie. 

    Będziemy anonimizować lub agregować Twoje dane, jeśli będziemy chcieli korzystać z nich w celach analitycznych lub do analizy długofalowych trendów.

    Twoje prawa do informacji

    Możesz uzyskać dostęp do swoich informacji kontaktowych lub je aktualizować w sekcji Konto naszych Usług Online. Możesz w dowolnej chwili dezaktywować swoje konto, kontaktując się z nami za pośrednictwem portalu obsługi klienta.  Gdy dezaktywujesz swoje konto, tracisz możliwość zalogowania się i dostępu do jakichkolwiek swoich danych osobowych. Możesz jednak w dowolnym momencie założyć nowe konto. 

    Aby usunąć swoje dane, skontaktuj się z nami za pośrednictwem portalu obsługi klienta.

    Aby skontaktować się z nami w sprawie danych osobowych, które nie są wyświetlane na Twoim koncie, skorzystaj z portalu obsługi klienta.

    Twoje prawa do ochrony danych osobowych [mieszkańcy EOG]

    Jeśli jesteś mieszkańcem Europejskiego Obszaru Gospodarczego, masz następujące prawa do ochrony swoich danych:

    • Aby uzyskać dostęp do swoich danych osobowych, sprostować je, zaktualizować lub zażądać ich usunięcia, możesz to zrobić w dowolnej chwili, kontaktując się z nami za pośrednictwem portalu obsługi klienta lub korzystając z danych kontaktowych zamieszczonych w sekcji „Kontakt z nami” na końcu niniejszej Polityki ochrony prywatności. 
    • Jeśli zażądasz dostępu do swoich danych osobowych, sprawdzimy, czy posiadamy Twoje informacje i przekażemy Ci ich kopię z wyjaśnieniem, jak i dlaczego je przetwarzamy, jak długo je przechowujemy i jakie przysługują Ci prawa w związku z nimi. 
    • Jeśli zażądasz usunięcia swoich danych osobowych, skasujemy je.   Musisz jednak pamiętać, że musimy zatrzymywać wszelkie informacje, które są nam potrzebne, aby wypełniać nałożone na nas przez prawo powinności albo występować z roszczeniami prawnymi, egzekwować je lub ich bronić.
    • Możesz sprzeciwić się przetwarzaniu swoich danych osobowych, poprosić nas o ograniczenie ich przetwarzania lub zażądać ich przeniesienia. Z tych wszystkich praw możesz korzystać, kontaktując się z nami za pośrednictwem portalu obsługi klienta lub korzystając z danych kontaktowych zamieszczonych w sekcji „Kontakt z nami” na końcu niniejszej polityki ochrony prywatności.
    • Masz prawo rezygnacji z otrzymywania wysyłanej Ci przez nas korespondencji marketingowej w dowolnej chwili.  Z tego prawa możesz skorzystać, klikając łącze „zrezygnuj z subskrypcji” lub „rezygnacja” w wysyłanych do Ciebie marketingowych wiadomościach e-mail.  
    • Analogicznie, jeśli zbieramy i przetwarzamy Twoje dane osobowe za Twoją zgodą, możesz w dowolnym momencie wycofać tę zgodę.  Wycofanie Twojej zgody nie będzie miało wpływu na legalność ewentualnego przetwarzania w czasie poprzedzającym wycofanie Twojej zgody ani na przetwarzanie Twoich danych osobowych z tytułu dozwolonych prawem podstaw przetwarzania innych niż Twoja zgoda.
    • Masz prawo wnieść skargę do organu ochrony danych w związku ze zbieraniem i wykorzystywaniem przez nas Twoich danych osobowych.  Więcej informacji na ten temat uzyskasz od swojego lokalnego organu ochrony danych. Dane kontaktowe organów ochrony danych w państwach z Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w Szwajcarii i określonych krajach pozaeuropejskich (w tym w USA i Kanadzie) są dostępne tutaj.

    Najłatwiejszym sposobom przekazania nam żądania jest wejście na portal obsługi klienta poprzez sekcję „Kontakt z nami” na końcu niniejszej Polityki ochrony prywatności.

    Odpowiadamy na wszystkie żądania, jakie otrzymujemy od osób chcących wykonać przysługujące im prawa do ochrony ich danych zgodnie obowiązującymi przepisami prawa w dziedzinie ochrony danych.

    Wyświetlanie sprofilowanych reklam

    Dane zbierane przez tę stronę internetową służą prezentowaniu adekwatnych reklam. Dokładamy starań, aby udostępniać Tobie adekwatne treści i informacje. W tym celu możemy, za pośrednictwem plików cookie i innych technologii, zbierać informacje na temat wyszukiwań związanych z planowanymi podróżami, jak na przykład szukaniem obiektów lub hoteli. Korzystamy z tych informacji w połączeniu z innymi informacjami, które zbieramy o Tobie, w celu prezentowania Ci bardziej adekwatnych reklam na naszej stronie internetowej, na innych stronach internetowych i na innych urządzeniach, z których możesz korzystać.  Jeśli na przykład na tej stronie internetowej szukasz obiektu w Londynie, może Ci się wyświetlić reklama wycieczki do Londynu zarówno na tej stronie internetowej lub na innej stronie internetowej, którą odwiedzisz.

    Możesz odmówić otrzymywania reklam online na innych stronach internetowych sprofilowanych na podstawie Twoich wyszukiwań związanych z planowanymi podróżami na tej stronie internetowej i dowiedzieć się więcej na temat rezygnacji z wykorzystywania Twoich informacji na potrzeby profilowania reklam, korzystając z jednego z następujących źródeł:

    • http://www.youronlinechoices.eu/
    • http://youradchoices.ca/choices/
    • http://www.aboutads.info/choices/
    • http://optout.networkadvertising.org/

    Jeśli odmówisz otrzymywania sprofilowanych reklam, reklamy online nadal będą wyświetlane, ale będą one miały bardziej ogólny i mniej spersonalizowany charakter.

    Dane zbierane przez partnerów biznesowych i sieci reklamowe w celu wyświetlania Ci adekwatnych reklam.

    Dane zbierane przez partnerów biznesowych i sieci reklamowe w celu wyświetlania Ci adekwatnych reklam. Reklamy, które widzisz na tej stronie internetowej, przychodzą od nas lub od naszych usługodawców. Pozwalamy jednak również podmiotom zewnętrznym zbierać informacje na temat Twoich działań online za pomocą plików cookie i innych technologii. Te podmioty zewnętrzne to m. in. (1) partnerzy biznesowi, którzy zbierają informacje, gdy oglądasz jedną z ich reklam na naszych stronach lub wchodzisz z nimi w interakcje; oraz (2) sieci reklamowe, które zbierają informacje na temat Twoich zainteresowań, gdy oglądasz jedną z reklam umieszczonych przez nie w wielu różnych witrynach internetowych lub wchodzi z nią w interakcje. Informacje zbierane przez te podmioty zewnętrzne są wykorzystywane do przewidywania Twojej specyfiki, zainteresowań lub preferencji oraz do wyświetlania w naszych witrynach i w Internecie reklam dostosowanych do Twoich prawdopodobnych zainteresowań. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej polityce dotyczącej plików cookie.

    Nie kontrolujemy ani nie mamy dostępu do plików cookie lub innych technologii, które te podmioty mogą wykorzystywać do zbierania informacji na temat Twoich zainteresowań, a niniejsza Polityka ochrony prywatności nie obejmuje procedur informacyjnych podmiotów zewnętrznych. Niektóre z tych przedsiębiorstw należą do organizacji Network Advertising Initiative, która udostępnia witrynę, za pośrednictwem której można zrezygnować z otrzymywania sprofilowanych reklam pochodzących od takich przedsiębiorstw. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj  i tutaj .

    Dane zbierane przez przedsiębiorstwa, które obsługują wymianę opartą na plikach cookie na potrzeby prezentowania Ci adekwatnych reklam. Podobnie jak inne przedsiębiorstwa prowadzące działalność online uczestniczymy w wymianie opartej na plikach cookie, w ramach której za pomocą plików cookie i innych technologii zbiera się anonimowe informacje na temat sposobu przeglądania stron internetowych przez użytkowników, a następnie grupuje się te informacje według poszczególnych tematów zainteresowań (takich jak np. podróże). Takie tematy zainteresowań udostępnia się potem podmiotom zewnętrznym, w tym reklamodawcom i sieciom reklamowym, aby mogły dostosować swoje reklamy do okazywanych przez Ciebie zainteresowań. Nie udostępniamy tym przedsiębiorstwom danych osobowych (takich jak Twój adres e-mail) ani nie zezwalamy im na zbieranie żadnych takich danych o Tobie na naszej stronie internetowej. Więcej informacji o wymianie opartej na plikach cookie, w tym na temat tego, jak uzyskać dostęp do informacji dotyczących tematów zainteresowań związanych z plikami cookie na swoim komputerze oraz jak odmówić udziału w poszczególnych programach, można znaleźć tutaj.

    Sygnały Do-Not-Track i podobne mechanizmy. Niektóre przeglądarki mogą wysyłać sygnały Do-Not-Track (DNT) do witryn, z którymi się komunikują. Z powodu różnic w sposobach używania i włączania tej funkcji w różnych przeglądarkach nie zawsze jest jasne, czy użytkownik zgadza się na ich przesłanie, a nawet czy zdaje sobie sprawę, że takie sygnały są wysyłane. Członkowie organizacji ustalającej standardy Internetu starają się określić, jaka powinna być odpowiedź strony po otrzymaniu tych sygnałów. Obecnie nie podejmujemy żadnych działań w odpowiedzi na takie sygnały. Gdy ostateczna wersja standardu zostanie ustalona i przyjęta, ponownie rozpatrzymy kwestię odpowiadania na takie sygnały.

    Zmiany w niniejszym powiadomieniu i kontakt z nami

    Aktualizacje niniejszej Polityki ochrony prywatności

    Zmiany w niniejszej Polityce ochrony prywatności będą dokonywane, gdy tylko będzie to potrzebne z uwagi na zmieniające się okoliczności prawne, techniczne lub biznesowe. Gdy zaktualizujemy naszą Politykę ochrony prywatności, podejmiemy stosowne środki współmierne do znaczenia dokonywanych zmian, aby Cię o tym poinformować.  W przypadku istotnych zmian w Polityce ochrony prywatności będziemy prosić Cię o zgodę na nie, jeśli oraz w zakresie, w jakim jest to wymagane przez obowiązujące przepisy prawa w dziedzinie ochrony danych. 

    Data ostatniej aktualizacji Polityki ochrony prywatności podana jest jako „data ostatniej aktualizacji” na początku niniejszej Polityki ochrony prywatności.  

    W razie pytań dotyczących zmian w niniejszej Polityce ochrony prywatności prosimy o kontakt poprzez portal obsługi klienta.

    Kontakt

    • Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub zastrzeżenia dotyczące korzystania przez nas z Twoich danych osobowych, skontaktuj się z nami poprzez sekcję Ochrona prywatności naszego portalu obsługi klienta.
    • Administratorem Twoich danych osobowych jest HomeAway UK Limited. 
    • Naszym przedstawicielem w UE jest: HomeAway UK Limited i można się z nim skontaktować za pośrednictwem portalu obsługi klienta.  
check